tirsdag 30. desember 2008

Nyttårsforsetter!

Eg ska gjør det stort det nesta året... Onna så følle det ei lista med diverse ting som eg sette som mine nyttårsforsett (ja, det e mer enn ett). Mången av de e nokk te å brytast (for så å resirkulerast neste år). Då sette eg igang:

  • Bli slankere (ikkje så veldig orginalt og mest sansynlighvis et av de vanskeligere å gjennomføra)
  • Begynna å lika nåke fiskegreier (sånn som du spise... (ikkje akvariefiskoppdrett...) Endå et veldig vanskelig mål...)
  • Spisa sunnere (innebere og mindre snop i ukedager) (Ikkje sååå vanskelig å gjennomføra... må bare litt mer viljestyrke te)
  • Ta pause i min tilstand som singel (HJEEEEELP!!!)
  • Bli flinkere te å besøka venner (eventuelt invitera folk på besøk)

Nå kom eg ikkje på så mye mer akkuratt nå, men eg komme te å forlenga listå hvis eg har glemt nåke viktig som eg må ha med... Det blei ei relativt utfordrande lista som komme te å vær vanskelig å holda, men det e jo derfor listå e der... Så eg har nåke å strekka meg etter! Ka nyttårsforsetter har dåkke??

2 kommentarer:

Anonym sa...

det med nyttårs forsetter er lettere sagt enn gjort.. men jeg tror at vist du vil, å har tro på at du klarer det så går det SÅÅ BRA! Lykke til! Husk å leve liver og litt da! ikke ha så store krav til deg selv at du glemmer å ha det gøy! DU er unik å verdifull akkurat som du er:D

Ståle Dommersnes sa...

Ska me gifta oss Trong;) Hehe:)