torsdag 4. desember 2008

Ikkje fullt så Møkkadag...

Kor sagt så kan denna dagen beskrivast som gårdagen, bare snudd heilt opp-ner. Eg tror det hjalp veldig å få ut frustrasjonen min på bloggen igår, for dagen idag har vert ein av de beste dagene eg har hatt på lenge.

Var ikkje den mest salgssterke dagen på jobb for min del, men eg fikk snakka med mången hyggelige folk (de fleste over 70 ar tror eg). Heile dagen starta med at ein eldre herre spurte meg om hjelp te og forstå den nye Miele vaskemaskinen de hadde kjøpt. Eg for min del har såvidt vært borti maskinen (Mye pga at an e så dyr), men eg fikk likavel te å losa han fint gjennom generelt bruk av vidunderet.

Eg tror eg har gått med et svært glis på jobben i heile dag og bare vert lykkelig. Det einaste eg ikkje sjønne e korfor?? Det e jo ingenting spesielt som har skjedd som kan gi meg den lykken eg har kjent på idag. Det klagebloggen min igår hjalp nokk litt, men an kan umulig hatt såå stor effekt.

Sitte nå her på hybelen og småsynge på nåke musikk (Har iTunes på "Shuffle"), og bare nyte kvelden videre. Eg ser positivt på mårgendagen (Slutte tidlig på jobb) og ein god frihelg (og ikkje minst at eg får besøk imårå kveld).

Te slutt vil eg bare si at sjokoladepudding med vaniljesaus smake minst lika godt på ein hverdag som i helgå (Utsatt dessert fra Søndag) hehe!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe!! her e mange potensielle legofigurer til en seriøs lego film!!:D

http://www.brickarms.com/default.aspx

Ståle Dommersnes sa...

Evig bra:)

Å markus... kossen finne du sånne sider??? hehe. Evig fett!

Anonym sa...

Hehe, nei sei d. Men sjekk ut disse sidene: http://www.thinkgeek.com/
http://www.gadgets.no

God Jul!!