mandag 22. desember 2008

Litt om helgå...

For det førsta... Volvoen e FRISKMELDT!! Eg fikk besøk av min bror i helgå... Me tenkte å bruka ein del av Lørdagen te å fiksa bil (ca 4 timer), men etter 1 og 1/2 time så var delen bytta... Måtte bare få tak i nåke ny bremsevæska og få luft ut av bremsesystemet igjenn. TUSEN TAKK FOR HJELPÅ!! Eg sette veldig stor pris på hjelpen!

Broren var på besøk fra fredag kveld (natt) og te Søndag ca kl 17. Det blei ein del TV og film på oss... Begge var litt trøtte og slitne, så det passa egentlig bra. Før finna på nåke mer aktivt ved neste besøk! Me fikk tatt oss nåken turer te Sørlandsparken da... Dyreparken neste gång??

Søndag kveld var eg med Jens Halvor på Salem i Kristiansand. Han og ein gjeng sko ha ansvar for litt mat i cafeen etter møtet... Men de fleste i gjengen hadde ikkje mulighet te å møta opp denna gången, så det blei bare eg og Jens Halvor. Det blei servert Gløgg, pepperkaker, kanelsnurrer, smultringer og brus. 5 kr pr enhet (med unntak av pepperkakene som var gratis). Funka greit det. Fikk og med meg hjem 3 liter Gløgg, litt kanelsnurrer og smultringer og pepperkaker hjem etterpå (namnam).

E litt trøtt nå. Tror eg legge meg snart. Må lada bateriene te imårå, når eg tror "Det e snart jul" panikken sette inn...

Ingen kommentarer: