torsdag 1. januar 2009

GODT NYTTÅR!!

Kom netopp hjem fra Nyttårskalas hos Jens Halvor og Kikka. Var en 9 stk som var der og fikk fantastisk god mat (Kalkun med istykkerkokte poteter (det e sånt de ska vær), gullerøtter, saus og Rosenkål for de som ville ha det. Te dessert blei det servert Multekrem (aldri smakt før, men var veldig godt (men mektig)).

Såklart stakk me ner te sentrum for å se fellesoppskytingå på kaien og den skuffa ikkje. Masse flått som blei svidd av der ja (likte spesielt de stooore, de blå og "gullregnet"). Tusen takk for ein flott og trivlig overgang te 2009!

Te slutt vil eg bare ønska alle de som lese denna bloggen et GODT NYTTÅR og håpe 2009 vil bli et flott og spennande år for dåkke! (Eg for min del må nokk slita med heile 5 nyttårsforsett som står lista opp i ein post litt lenger nere på sidå... Jauda...)

3 kommentarer:

Christine=) sa...

Godt nyttår Trond, satse på å få sett deg meir i 2009;) Take care så lenge=)

Anonym sa...

Hei Trond:D Fantastisk fin bloggen din var nå! Jeg bare ELSKA fargene med en gang jeg såg innpå an:D Håper du får et fantastiskt velsigna år som er verdt å huske på:D du er gull! ha en fin dag!!

Ståle Dommersnes sa...

God Nyttår:) Eg like o gullregnet best:)