tirsdag 9. desember 2008

Oppsamling av småting...

Eg føle eg har vært relativt flink te å oppdatera bloggen min i det sista, men det e likavel ein del ting som har dotte vekk og ikkje har komt med. Eg lage derfor ein liten samling av småsaker i detta innlegget...

Bilen min e syk... An har skada seg i høyre framhjørna. NEI, eg har ikkje vært i ein krasj, ingenting har troffe bilen og an ser fortsatt heilt fin ut. Det som derimot har skjedd e at ein liten tallerkenforma del som ska sitta i bånn av støtdemperen e vekke. Den tallerkenforma delen e der så fjørå har nåke å ligga på. I og med at denna tallerkenforma delen mangle så har fjørå lagt seg på dekket istedet... Det = Ikke bra... Ska prøva å få det i orden så fort som mulig..

Buss i Kristiansand e SVINDYRT. Koste 27 kroner for å ta buss fra Håneskrysset te Sørlandsparken. Det e ein distanse på 2-4 km... E blodpris... + at sjåførene blir gretne når en betale med ein 200 lapp... hmm

De har pepperkaker i kassen på jobb :D

Eg fikk sitta på med ein et styke fra jobb idag. Han slapp meg av i Håneskrysset, så gjekk eg resten av veien hjem (Tar ca 20 min i normal gange (dvs hurtig Trond gange :P)). Det var beinkaldt, solå var gått ner, rimet dekka veien eg jekk på og eg fikk av ein merkelig grunn SYYYKT lyst på is... hmm... måtte kjøpa det og på veien då...

Idag har eg hatt ein liten feiring på hybelen min. Eg har idag vært ansatt hos Expert i 6 måneder!! Eg sjønne det egentlig ikkje heilt. Eg synes tiå har gått alt for fort. Eg har vært ansatt i ein bedrift i et halt år og det e fortsatt interresant og spennande å gå på jobb. Eg stortrives og håpe eg får fortsetta og jobba der i god tid framover.

På TV2 så vise de nå damehåndball, Norge mot Danmark. Tror detta blir ein spennande kamp. Det som e viktig e å heia på de KVITE ettersom de røde e Danmark denna gången...

Tror det var alt for denna gången. Nå tulle eg meg inn i dynå mi og ser på håndball og kose meg med is (hadde ikkje funka så bra uten den gooode og vaarme dynå mi, hehe). Men me prekast!!

1 kommentar:

Ståle Dommersnes sa...

Eg har vore trege i d sista. Troe eg o må ta ein sånnein oppsamling. Eg fekk lyst på is, men eg har pusset tennene. Doh!