mandag 1. desember 2008

DESEMBER!!

 

Då e desember begynt og eg kan endelig sleppa julestemningen laus... Tenkte eg sko kosa meg med pepperkaker og gløgg ein kveld.

Eg har vært på youtube ein liten tur og henta opp et par videoer fra et bra dekorert hus. E to videoer og eg begynne med den sjarmerande videoen. Eieren i huset på videoene under må ha det sinnsykt gøy med å pynta huset te jul.

Første video e te musikken "Jingle bells"

Den andre videoen e av samme hus, men etter min meining så e det et sykt mye bedre lysshow. Sangen hette "Wizards of Winter" og e spilt av Trans-Siberian Orchestra. Sykt heftig låt som brenne seg fast te hjernen. ENJOY!!

 

Og hvis du har veeldig god tid så kan du jo se "Shrek the halls"... Fant heile på youtube del i 3 deler... Tror eg ska kjøpa DVDen når an blir litt billigere, var deler av an som var genial!

Del 1:

Del 2:

Del 3:

Hæppi Desember!!

Ingen kommentarer: