lørdag 27. desember 2008

Romjul

E ei stond siden siste innlegg... Eg har fri sjønne dåkke... og det e TRAVELT...

Eg reiste hjemover (Te Tysvær) på lillejulaften etter jobb... Var framme ront hall 2 om nattå. Dagen etterpå måtte eg først ut å kjøpa siste rest av julegavene. (JA eg handla på julaften... skamme meg :P). Eg måtte vær ferdig tidlig sånt at eg konne vær ferdig stelt og kledd tidlig. Kl 12 var me i byen og feira min tante Rita som fulte 50 år. E fortsatt frisk og sprek.

Etterpå var det rett hjem og begynne å pakke inn gavene. Så var det gudsjeneste. Så var det igjen gavepakking (Har aldri pakka inn så mye på så kort tid). Var ferdig litt for seint te å komma presis fram te juleselskapet (Var ca 10 min. forsinka).

Kvelden jekk veldig bra. Var trivlig, sosialt og overfylt med god mat. Besteforeldrene hadde stelt istand ein fine kveld. Eg fikk te og med pakker!

Eg fikk ein radiostyrt bil (Expert bil) fra "Hemlig Beundrer"... Var jentete håndskrift te og med! Ellers så fikk eg kokebøker (ein te middag og ein te dessert/snop), gavekort på bokhandel og bobleplast med STORE bobler (var ein del av innpakningen) + at eg fikk nåken ting te (Pingu på DVD...) Me drog hjem i 00 tiå (tolv om nattå...)

1. Juledag var og travel... Huske egentlig ikkje heilt koffår, det bare blei sånt. Men me tok turen te Roy og Lise seinere på dagen der alle søskenbarå som var i området samlast. Igjen, masse god mat og bra sosialt.

Dagen igår var relativt rolig... Fikk endelig tid te å lesa litt i båkå eg lese nå (Pendragon av Stephen Lawhead). Eg fikk og sett første del av Oliver Twist på NRK på kvelden. E ein sterk, men god historie... (Bokå ska lesast veeeeldig snart). Glede meg te fortsettelsen ikveld. Må ut å shoppa litt først (Tenkte eg sko ut å kjøpa sko (Sko ja...), ein eller aen bok, og muligens nåke stillegåande utstyr te akvariumet mitt (som fortsatt står uten vann...

Eg komme snart med sånne liste innlegg om årets beste dittogdatt (Blei inspirert av ein aen sin blogg) men ikkje vær redd, det blir ikkje i detta innlegget. Ska og komma med nyttårsforsetter (hvis det e det det det hette)...

Te alle de som har gleda seg te "GOD JUL" melding fra meg i år og ikkje fått, så trenge dåkker ikkje å fortvila. Eg har bare ikkje komt te det ennå (og nå e det vel egentlig for seint...) Har vært litt stressa i det sista og hatt ein del ande ting i hodet enn det å senda SMSer (har stortsett bare svart på meldinger eg har fått... og eg har heller ikkje svart på alle...) derfor ønske eg alle som har gidda å lest heilt her te ein GOD JUL videre!!

Eg ska avronna detta ALT for långe innlegget nå. Håpe å få oppdatert med nåken nye (Og kortere) innlegg om ikkje så alt for lenge. Me prekast!!

Ingen kommentarer: