onsdag 17. desember 2008

Buss...

E'kje det typisk...  Eg nevnte i et inlegg tidligere idag kor dårlig det fungere med buss her nere, men idag funka alt perfekt (syyykt irriterande når eg allerede hadde irritert meg over at det ikkje funka tidligere idag...)

Eg måtte ikkje venta mer en 2-3 minutter før bussen kom idag. Selfølgelig var det ein av de mest festlige sjåførene eg har troffe på lenge. Full av positivitet, festlige småkomentarer og rett og slett ein fantastisk type. Når eg måtte bytta buss var det igjen bare 2-3 minutter før neste buss kom. Igjen ein hyggelig sjåfør. Et stort bonus var og at det var ledige sitteplasser på begge bussene! Så det einaste som var galt idag var faktisk prisen... Fortsatt 27 kr! E ein skam ka det koste... E forhåpentligvis snart over for busskjøringå mi i år... Satse på at eg og JH ska få bilen på veien igjen (Ser dåkke.. Eg skreiv EG og JH... Ikkje bare FH :P)

Vel... Må legga meg. E masse jobb imårå og... (Og forhåpentlighvis, julegavehandling...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

buss e egentlig digg, så lenge d e gode plasser, lite mas og bråk og en erfaren sjåfør!!!kan da kjøre timesvis!!:D

Unknown sa...

E bare så surt at det SJELDEN e mer enn ein av de tingene som du nevnte som dokke opp på samme busstur...

Nå ska det vel likavel seiast at det e spesielt RUTEBUSS eg misslike... E ubehagelig å sitta på sjøl med erfaren sjåfør, mye pga elendige seter og grusom aotomatgirkasse.

Eg har hatt gleden av å vær på fantastiske bussturer (som og varte i flere timer uten at det var nåke galt med det), men då var det med folk eg kjenne, gode seter, hygglig sjåfør (og erfaren)... E bare det at sånne turer hørre med te sjeldenheten...