mandag 22. desember 2008

Beste Lukt!

Eg har somla fælt med denna avstemningå... Skylde på at eg har jobba mye, har vært litt slakk (eller, nesten veldig sjuk... Men bare nesten)... Nokk om det. Her e resultatene:

Det blei ein klar vinner te NYSTEKTE BOLLER som fikk heile 5 stemmer, ellers så fikk Sommerblomster, Kaffe, Sitron og Nyklippet gress ein stemme kver.

Det var og tre stk som stemte "Annet" men bare to som nevnte ka det konne vær.

Den eine stemmen e då te vaniljelys eller vanila pathouli body loution... E iallefall nåke med Vanilje!

Ellers så kom ein nyvaska Lucky långt opp på listå, men blei slått av Marialoktå... Nå ska det seiast at eg værken kan bekrefta eller avkrefta denna påstanden (då hadde det kanskje blitt litt creepy :P)

E litt usikker på om eg ska setta opp ein ny poll igjen nå eller ikkje... Får se om eg komme på et greit spørsmål... Jaudaså... Då ska eg setta igang med å laga ein parfyme med nystekte bollelukt og bli multimilliardær på det! Me snakkest!

1 kommentar:

Ståle Dommersnes sa...

Jo sett opp ein ny poll om ka så e best av "marialoktå" eller "luckyloktå" D hadde vore nice:)