onsdag 17. desember 2008

Endelig...oppdatering...

Det e ca 7 dager te jul... Eg har ikkje fått kjøpt ein einaste julepresang endå... Tror eg får litt tid etter jobb imårå, men eg e ikkje sikker...

Eg føle eg jobbe heila tiå nå... E travelt, men likavel ikkje travelt (Spesielt siden det e heller få som kjøpe hvitevarer for tiå). Føle eg springe fram og tebake overalt, rydde heila tiå, og hjelpe kunder i småelektrisk... Men eg kan INGENTING om hverken krølltenger, Babycall, kaffitraktere og brødristere...

I tilegg så påstår hodet, nesen og halsen min at eg e syk. Var ikkje så godt tima det nei... men e snart frihelg da... Hålle ut te det tror eg.

Eg får besøk i helgå! Då komme broren min og ska prøva å hjelpa meg med å få bilen på veien igjen. Håpe det går fint så eg sleppe å ta buss på ei god stund... For de som ikkje har fått det med seg så HATE eg buss... De går aldri når du vil, de koste FLESK og når du har det travelt e de alltid forsinka eller så komme du deg ikkje på pga full buss... De burde senka prisene på buss DRASTISK, og hvis ein buss e full, så bør de klara å senda ein te då... Det systemet som e nå e i allefall UBRUKELIG!

Eg har vært litt lite aktiv på bloggen i det sista. Det e litt forskjellige årsaker te det. For det førsta så består dagen min nå stortsett av: Stå opp-Gå på jobb-dra hjem igjen-spis litt mat innimellom-legga seg. E begynt å bli sliten og utmatta, rett og slett tappa for krefter. Heldighvis så e det snart frihelg. Eg har heller ikkje opplevd så mye spennande for tiå (utenom kunder som kreve og få ein Porche når Skodaen de kjøpte ikkje fuka heilt som an sko).

Eg må få rydda litt på hybelen igjenn og. E ikkje så gale rotete nå, siden eg ikkje har tid te å rota, men det e ikkje heilt ryddig nokk heller...

Men... Nå må eg jørr meg klar te å ta bussen te jobb (Trenge ein halltime lenger enn det eg bruke med egen bil (Ca 37 min istedet for 7... Mesteparten e venting på buss-stopp... E bare jobb ut dagen idag... Men ska prøva å oppdatera pollen litt og snart. Ein gång når eg har mer kreativitet og energi...

Hæppi gløggtaim... Vi spiks...

Ingen kommentarer: