tirsdag 9. desember 2008

4 dittogdatt...

Eg har vist blit "utfordra" av Bøllefrøet te å skriva ei lista med
4 ponktperspørsmålgreier så, here we go...

 

4 jobber jeg har hatt
- Konditor/baker (på 3 forskjellige plasser... Utplaseringer)
- Har nå jobba hos Expert i 6 måneder idag!
- Har lagd julesylte på Gilde sitt anlegg i Haugesund (Sommerjobb)
- Har fått betalt for å leka (SFO vikar på Førland Skule)

4 steder jeg har bodd:
- Tysvær
- Vormedal
- Stavanger
- Kristiansand

4 steder jeg har vært:
- California
- Østerrike
- Nederland
-  New Orleans

4 steder jeg ønsker å reise til:
- Australia
- Egypt
- Larvik
- USA (igjen...)

4 tv-program jeg ser på:
- Chuck
- Top Gear
- The Legend of a Seeker
- 3rd rock from the sun (på DVD da...)

4 websider jeg er innom hver dag:
- Vg.no
- Db. no
- Bloggen min
- Gmm.ugress.com

4 filmer jeg kan se om og om igjen:
- The 5th Element
- Shrek
- Cannonball Run
- Jurassic Park

4 steder jeg heller ville vært nå:
- Larvik
- Atlantis (Ryktene sie det e fint der)
- Hjemme hos familie og venner
- På besøk hos ei søøøt jenta

4 ting jeg liker ved meg selv:
- Håret mitt (E så mjukt atte :P)
- Den te tider sære humoren
- Fantasien og kreativiteten min
- Mine fantastiske smaksløker?? øh

 

Jauda... eg kom meg nesten heilskinna gjennom denna utfordringen og... Må nesten utfordra andre og då... så... Eg sende denna videre mot...

Ståle
Oddveig
Lida
Mari

Jauda... Enjoy!!

1 kommentar:

Mari sa...

oi, se der..visste ikke at jeg hadde blitt utfordet før nå, når lida sa det. sorry.. skal gjøre det med en gang! :) takk