søndag 30. november 2008

Øh... Kremt...

Har lagd ein ukespoll der eg spør... øh.. Om det e nåken jenter der ute som like meg veldig godt... øh... E altså ein poll hovedsaklig retta mot jenter, så dåkke gutter trenge egentlig ikkje å svara... Eg e bare så syyyykt nysjerrig... (Har vel sett litt for mye romantiske kommedier i det sista... (Såg Shrek idag...)).

Pollen e og 100% anonym, så eg har ikkje den fjernaste anelse om kim som har stemt ka, hehe...

Komme og snart med ein ny 2 ukerspoll (og resultatene på forrige ukers poll som snart stenges).

2 kommentarer:

Maria sa...

Sant d e gøy me romantiske komediar!!?! Eg ELSKE romantiske komediar :-D men eg kan kje se for mången på ein gong for då blir d vanskelig for Ståle å innfri forventningane mine ;-)

Unknown sa...

Hehe. For min del så e det snart tid for tidenes beste romantiske kommedie... "Love Actually"... E bare såtrist... Eg pleie å måtte se an aleina og då blir eg endå mer påvirka av an...