fredag 23. januar 2009

Siden sist…

Eg vett at eg starta forige innlegg med “I’m BACK!!”, det stemme det, men eg har vist vert litt slakk på blogfronten. Eg kan jo skriva nåken punkter om ka eg har gjort siden siste inlegg:

  • Spist “Grandiosa” MED paprika.
  • Jobba masse og lenge
  • Hatt besøk av masse folk på ein gång (okei, 5 folk e kanskje ikkje “masse”, men når alle 5 e i hybelen min samtidig som meg så kan det oppfattes som masse (Ikkje så veeeeldig stor hybel))
  • Starta mitt arbeid med å få “Mr. Lervåg” te å bli hekta på “House M.D” (Min nye favorittserie som det allerede e 4 og en halv sesong av OG har blitt sendt på NRK)
  • Rippa all min lovlig kjøpte musikk inn på PCen min (Den nye PCen då)… kom opp i ca 1000 sanger bare med det. Eg må snart ta turen hjemom og henta resten av CDene mine tror eg.
  • Begynt å lesa “Ringenes Herre” på engelsk… E utrolig bra skreve bok, men han har ganske låååånge kapitler (30-50 sider).
  • Kjøpt 2 nye flax-lodd (jekk i 0 sist, ska se om eg klare og komma i + denna gången)

Ellers så e det litt spennande på jobb for tiå. Min stilling e ikkje lika trygge som det eg sko ønska.

“Snøen” har komt te Kristiansand igjen. Eller, det e vel mest sludd og slapps. E skikkelig drittvær. Hadde det bare vert regn ELLER snø og ikkje begge deler på ein gång…

Eg har satt opp et strengere budsjett te meg sjøl, med mindre penger te mat og unødvendige morsomheter (må te med sånne drastiske tiltak av og te, spesielt når en blir hekta på nåke (F.eks “House M.D”, bøker og CDer).

Eg føle at ein del ting jobbe mot meg for tiå, men føle meg likavel overaskande rolig og positiv. Eg ser fram te og oppleva nye ting framover, besøka venner (nåke eg ska bli flinkere te).

På Søndag ska eg på “Salem” igjen. E ikkje heit sikker på ka egføle om den plassen. E litt volsomt og kanskje litt for salig te min smak. Men eg ska vær med Jens Halvor med å laga istand litt mat etter møtet. Får se om eg etterkvert blir litt mer kjent med folk som går der og. Har i tillegg fått ein liten invitasjon te å vær med på lovsangsteam øvelse i “philadelfia” (litt usikker på kossn det skrives). Får se om eg får tid te å testa ut det og.

Tror det var alt i detta oppdateringsinnlegget. Komme mer junk seinere. (Har ingenting og gjør på før eg krype te køys… og eg e ikkje trøtt endå)…

Ingen kommentarer: