lørdag 17. januar 2009

I’m BACK!!

Hurra!! Eg e nå tebake for fullt! (Okai… eg har ikkje vært heilt vekke, men..). Eg e nå ferdig med blogging fra mobiltelefonen!

Nå tenke sikkert alle der hjemma at eg har fått start på den gamle stasjonære PCen, men NEI… Eg har faktisk kjøpt meg ny… Ein Laptop eg kan ha med meg på reiser osv. Ikkje vær redd for at eg forlate min gamle PC nå. An har vært ein trofast venn gjennom månge år og skaffa meg enorme mengder med glede (All musikken min e fortsatt lagra på an…).

Eg e mer den typen som hjelpe mine venner gjennom sykdom og vanskelige tider. Eg ska derfor la min gamle trofaste Dell få pusta ut litt, spara opp nåke penger og få fiksa an opp ein gång eg føle eg har råd (eg vil tippa om ca et halvt år). Eg ska hjelpa min gamle PC te og nå nye høyder etter at den har blitt frisk igjen (Vente for eksempel på “Starcraft II”.

Men over te min nye følgesvenn (siden eg kan ta an med meg), så e det ein glede for meg og presantera min nye “Acer 6530”

Eg håpe at med denna mobile vidundermaskinen så kan eg igjenn begyna å blogga litt mer med bilder og videoer i inleggene istedet for bare tekst som mobilinnleggene bestod av (Har for eksempel fått internett med bilder!!).

Eg føle at ting går greit for seg nå for tiå. Eg har årk te å rydda hvis det trengs, økonomi som e grei nokk + at eg vant 50,- på flaxlodd idag (hadde brukt 50,- te og kjøpa 2 stk da så eg havna i 0…). Kanskje viss eg bytte inn det vinnerloddet mitt te 2 nye flaxlodd så vinne eg 1 million?!!? (Ja, eg vett at eg mest sansynlig komme te og vinna null, men det e jo altid gøy og prøva litt iallefall :P).

3 nye sanger eg ofta får på hjernen:

  • Jason Mras – I’m Yours
  • Katy Perry – Hot N Cold (Te tross for at eg ikkje like sangeren så digge eg låtå… hrmm…)
  • Gabriella Cilmi – Sweet About Me

Alle e sanger som e verd og få med seg!

Te slut vil eg senda ein hilsen te alle eg kjenne som har reist te New Orleans med ansgarkoret… Eg sko så sykt gjerna vært med, men tror det hadde kosta litt for mye… Kos dåke masse over der!!! Og spis MASSE “Skittles” for meg… (de smake bare ALT for godt (tror de e avhengighetsdannande og…, men de e SÅÅÅ GODE!!)). Håpe dåke som e der nå får litt finere vær enn det som var nor eg var der (var sommer når flyet landa og letta og ein kald fuktig norsk vår imellom flygingene…)

Men tror eg har babla nok for dena gången! Me snakkes!! (det e nå eg stikke på nettet og prøva og finna gode bilder og videoer eg kan dela med dåkke før Steinar komme og lage mat te meg, hehe (E eg som betale for maten da…)).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med nye pc!!! :D Kjekt å ha deg skikkele tebage igjen!:)

Men en rettelse: Skittles er ikke godt!!!! :p
Hehe det er godt du får Steinar te å laga med te deg!!! :) Kosa dokke i kveld så ses me te vegå!! :)

Anonym sa...

Skittles (shit-less) e digg!!