mandag 12. januar 2009

Endå et innlegg...

Nå hadde eg skreve et låångt innlegg, donka borti éin knapp og ALT forsvant (ulempen med å skriva innlegg på mobiltelefonen). Var et nokså negativt lada innlegg så det var vel ikkje meiningå at det sko delast. Kort sakt... Cræppy uka, stress på jobb, sliten, lite motivasjon osv.

Har begynt å savna nåken venner som eg ikkje har snakka med på lenge. Føle ukedagene e ubruklige te aent enn jobb og eg har stengt meg litt inne denna helgå (pga at eg e trøtt, sliten og stressa). Fikk lest mye bok da (ca 350 sider på engelsk). E godt å konne flykta fra virkligheten av og te... Håpe på ein bedre uka nå og kanskje ein nåke mer sosial uka.

Men eg fere te køys. Prøve å styra skallen inn mot behagelige og/eller positive drømmer. Har lagt ut ein ny 2 ukerspoll igjen dep eg spør om...Øh... E retta mot jenter iallefall, jauda... Me snakkes...

Ingen kommentarer: