mandag 26. januar 2009

-|-

Som vanlig så har helgå vært nåkså rolig. Varstort sett diverse TV programer på Lørdagskvelden (MGP og Spelemann). Konne brukt tiå te nåke mer interessant tor eg…

Søndagen har vært endå sløvere. Har blitt nokså slakk i det sista, har ein del hodeverk og e slakke og stressa. Eg føle eg trenge litt tid for meg sjøl samtidig som eg lengte og dra på besøk te andre. E usikker på kor kjekt det e med meg på besøk for tiå. Får prøva å stikka på besøk te nåken og se kossen det går. (Har mistanke om at nåken snart komme hjem fra New Orleans og… Hurra, flerre folk og plaga :P)

Eg fikk sett ein del sport på TV idag, for eksempel skiskyting og sprint, både dame og herre klassen. Må si sprint for herrer var et høydepungt, blei norsk på 1-5 plass i finalen!

Ellers så har det vært masse musikklytting, sett ein del House M.D og såve ein del. Sko egentlig på “Salem” ikveld, men eg måtte avlysa. Håpe eg komme meg på beinå igjen te imårå. Eg må på jobb uansett kor slakk eg e (må jobba mest mulig så lenge eg har jobb).

Men nå går me inn i ei uka som komme te og vær ganske nervepirrande for meg. E mye som står på spill de neste dagene, egentlig alt eg har klart å bygga opp etter eg slutta på Ansgar… Men eg må prøva å få tankene vekk fra det. E godt og komme lesa Ringenes Herre i sånne tider. Få fantasien i sving og få flykta fra virkligheten og la tankene gå i ein aen retning.

Men dåkke får ha ei god natt dåkke som kan det. Me snakkes!

1 kommentar:

Mari sa...

Hva er det du tenker på da? :S Lykke til med jobbing, så håper jeg du får beholde den! Og du, ikke noe bloginnlegg fra da vi var på besøk da :P heheh... Ha en god dag!