søndag 4. januar 2009

Liten oppdatering

Pcen min har tatt seg ein liten pause... Får ikkje start på an. Har bestilt nåke nye deler som eg håpe fikse problemene. Detta innlegget e då skreve på mobil med hjelp av opera mini.

Ikveld ska eg prøva ut knorr lasagne (fullkorn), tenkte eg sko spira den mens eg såg film. Føle meg ekstremt singel idag, så det blir sikkert ein romantisk kommedie (Love actually kanskje). Eg blir veldig glad hvis nåken har lyst å komma på besøk og se film med meg ein kveld. Bare te å renda meg ein melding så kan me avtala nåke (må bare finna ut kossen eg jobbe framover...)

Te sist vil eg ønska Ingeborg lykke te med ny jobb. Håpe du trives!

Då gidde eg ikkje å skriva mer ikveld. Blir sikkert ein liten pause i bloggingå te eg får pcen oppe og gå igjen. Eg bruke og Opera mini te og lesa e-post kver dag så alle meldinger og kommentarer blir lest. Sette stor pris på de!

See you latah'