mandag 2. februar 2009

-|-|-

Det har vert ei stond siden sist eg oppdaterte bloggen min, det beklage eg, men eg har rett og slett ikkje vert i nåke blogg humør.

Eg står nå forran ei spennande tid. Eg har nemmelig blitt sagt opp fra min stilling i Expert (har jobb ut Februar). Detta e på grunn av den såkalte “Finanskriså” som eg ennå ikkje har sjønt ka e eller koffår an e endå. Eg håpe på og få kapra meg ein deltidsstilling på Expert seinere. (E kun sagt opp fra min fulltidsstilling, så det e fortsatt mulighet te videre jobb… kanskje).

Denna plutselige endringer har satt alle mine planer på hold. Eg hadde for eksempel fått godkjent et billån så eg konne bytta ut min trofaste Volvo, men nå ser det ut te at eg heller må prøva og få en EU godkjent. Eg har endå ikkje råd te fisker i akvariet mitt (blir nedprioritert heile tiå).

Tror eine plantå mi har daua…

Eg har nå lest halle “The fellowship of the ring” (ringenes herre del1)

Har vært på musikal (som virka mer som en konsert). Ein del god musikk, men savna mer skuespill og drama.

Må rydda hybelen igjen… (eg sjønne ikkje kor alt rotet komme fra…)

Eg har lyst å kjøpa for månge ting (som eg ikkje har råd te…)

Eg spiste pizza i helga MED sjampinjong OG mais UTEN å pittla det av (stålte).

Har snart sett alle Star Wars filmene (Episode V e på NRK 3 ikveld… Då e det bare Episode VI igjen før eg kan se parodien Spaceballs).

Eg har sett flerre filmer i helgå som slutte akkuratt idet eg tror den store spektakulære avsluttningen komme…

E fortsatt hekta på “The Cat Empire” og prøve og spre derras glade musikk videre.

Det gjekk plutselig opp for meg at han som har stemmen te “Darth Vader” i de orginale “Star Wars” filmene har og stemmen te “Mufasa” i “The Lion King”… (imdb.com).

Ska se om eg får te nåken flerre (og kanskje litt er positive) innlegg etterkvert. Prøve og finna på ein poll som folk kan svara på. Nåke video eller bilder eg kan dela.

2 kommentarer:

Fru Lervåg sa...

jeg er ikke fan av sjampinjong jeg heller, men når de var kuttet til det minimale så greide jeg det også! stå på trond! du er gøy!

Anonym sa...

utrulig trist at du har musta fulltidsjobben din! eg fårstår ikke kæ de tenke på, men de hadde vel kanskje ikke noge valg :( håpe det ordne seg for deg vertfall!!!
Gla på du vennen!