lørdag 28. februar 2009

Siden sist…

Nå har den offisielle videoen te “Röyksopp – Happy up here” sloppe så eg legge den te her! Eg like an! Blir og glad av å hørra på sangen.

Eg har hatt min siste dag som selger hos Expert nå og har fått sagt takk for meg og farvell te alle eg har jobba med. E litt trist, må innrømma det. Fra mandag av så blir det først et NAV besøk før eg fere ut å søke jobb litt rontomkring (Toys R Us, Norli, Notabene osv…) Men først ska eg nyta ein frihelg!

Te sist så vil eg komma med ein kunngjøring. Eg har tenkt lenge på detta og endeli så ska sannheten få se dagens lys…

EG E IKKJE SKALLA!!!

Me_Bald2

Eg falt for fristelsen te å tulla litt med leserene sist eg blei klipt.

Eg gjekk fra å ha nåkså långt hår te kun 9mm. (Var det lengste maskinen te Hanne klarte). Eg fant et bilde av ein skalla mann på internett og satte skallen hans over der eg hadde hår, justerte fargene sånt at de blei likere og glatta ut sjøyten. Eg må innrømma at eg fryda meg mens eg holdt på, men blei litt skremt av det ferdige resultatet. Tror det blir ei stond te eg skalle meg iallefall (må få ein saftig måne først iallefall…)

Men nå fortsette eg frihelgå med boklesing og musikk i min nyrydda hybel (ja, eg har rydda… Igjen…)

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vittig! trodde faktisk at du hadde skinna deg helt..;)

Unknown sa...

hehe, var det eg håpte nåken ville tro.

Anonym sa...

Hei ville bare ønske deg lykke til med jobbsøkingen, har vært på Sigurd og co som en hauk for og få deg satt inn igjen på hvitt, men det er vedtatt at en må flyttes internt i bedriften og at det er ingen annen løsning.
Det var ikke det jeg håpte skulle bli utfallet.

Vi snakkes.
Hilsen Selger 910

Unknown sa...

#Selger 910

E godt igang med jobbsøking, har ikkje hørt nåke fra nåken endå, men eg har fortsatt månge plasser eg kan søka.

Tusen takk for at du har fighta for meg. E ekstremt takknemmelig (sjøl om det ikkje gjekk heilt min vei). Eg stikke nokk ofta innom og sjekke kossen det går (og e relativt sikker på at eg komme te å handla ein god del etterkvert som eg får ein god intekt igjen...)

Mvh: Tidligere selger ST1

Anonym sa...

Følte jeg måtte skrive noe jeg og:) Lykke til Trond, du er en god selger og finner deg snart en ny god jobb. Har vært konge og jobbe med deg:) Hold meg oppdatert på hva som skjer på jobbfronten.

Og husk " du må legge inn aksjene";-)

ASU
(mye intern Expert greie nå)