lørdag 21. februar 2009

Melodi Grand Prix Norge 2009

Då var vinneren av MGP Norge kåra for i år, Topp fira var:

4. Publiners -  Te Stein (62 683 Stemmer)

3. Alexander Stenerud - Find my girl (73 080 Stemmer)

2. Tone – Butterflies (121 856 Stemmer)

1. Aleksander Rybak – Fairytale (747 888 Stemmer!)

 

Då blei det sånt i år også at den beste låta vant. Føler egentlig at årets MGP har hatt en nokså lav kvalitet med unntak av et par sanger (de to som fikk flest stemmer i kveld). E morsomt å se ein så knusande seier.

Nå ser eg faktisk positivt mot Eurovision finalen i Moskva seinere i år. Og naiv som eg e så tror eg faktisk me har ein sjanse te å stikka av med seieren i år (ja faktisk, seieren…). ‘eg komme nokk te å lida meg gjennom finalen i år og (som alle år tidligere) og kryssa fingrene på at det går Norges vei denna gången.

Gratulere så mye te Alexander Rybak, ein verdig vinner! Stå på!

Ingen kommentarer: