mandag 23. februar 2009

Mitt første album…

Eg leste på bloggen te "Gisle Martens Mayer" (Ugress) om en ny og vittig måte å skaffe et artistnavn, platenavn og platecover ved hjelp av 3 små trinn.

  1. Gå inn på “Wikipedia” og trykk på “Random Article”, artikkelnavnet som kommer opp er da navnet på gruppa.
  2. Gå så til siden "quotationspage", trykk på “Random quotes” og bruk de 4-5 siste ordene i den nederste “quoten” som dukker opp. Dette er albumtittelen.
  3. Te sist så går du inn på "Flickr", trykker på “Explore” og “the last 7 days”. Det tredje bilde blir da ditt cover bilde.

Då sette jørr eg et forsøk:

Artistnavn: “St. Claude”

Albumtittel: “It was here first”

Albumbilde:

3289060696_0f24d15a36

så då blir det kanskje seande sånt ut:

St-claude

Då lure eg på kossen album dåkke som lese denna bloggen ende opp med. Tror eg komme te å laga litt flerre “Album” sjøl litt seinere. Kanskje laga ein liten post med de beste coverene, hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe!! sykt vittig. eg blei Peter Roskan med plata "People were at my show" og ei dame som bilde.

Unknown sa...

Hørtes ut som ein som var populær før fansen svikta han (derav tittelen "People WERE at my show"), + Dama på Cover = siste desperate forsøk på å heva CD salget, hehe.