mandag 23. juni 2008

St.Hans på høyt plan...

Jaja, så satt eg på då... nåkk så tom for energi. Ikvrld kom eg innpå tanken at eg konne  ta turen innom urørt.no for å se om eg konne finna litt mer spesiell "meg" musikk, men ka e det som møte meg... Joda denna teksten:

 

"Urørt har problemer
"Vi beklager på det sterkeste, og jobber med problemet på spreng."

(Database-serveren har stått opp med feil fot. Vi har funnet frem balsam og fotsåpe.)"

 

Så det blei nokk ikkje nåke urørt på meg ikveld.

Har forresten begynt å føla meg litt ensom... Jada, eg treffe mången folk på jobb, både kunder og ansatte, men det e vel ikkje det mest sosiale. Sitte ein del på nettet for tiå, uten ork te å ta kontakt med folk på MSN... E heller ikkje alltid eg orke å svara folk... Skrive litt på bloggen hvis eg plutselig finne ut at eg vil vær sosial, men det virke som det e mest for min egen del at eg skrive...

Har begynt et fårsøk på å kommentera i de bloggene eg lese. Vett ikkje heilt kor vellykka detta komme te å bli, men...

Har og lagt "jakten på ei søt jenta" på hyllå... Ser ikkje ut te å funka likavel... Får bare håpa at det e ei søt jenta ein plass som hålle på med "jakten på ein litt merklig, fyr med eget, orginalt og romslig dessign", men eg tror at sjansen for det e heller liten...

Offnei... Det e sankthansaften og eg sitte på hybelen å spise micropopcorn å drikke hjemmelaga brus (saft med kullsyrevann), mens eg ser på første episode den nye sesongen av "Top Gear" (som e heilt fantastisk underholdende). Tenke på alt og ingenting... Hørre på musikk å lese bok... Jauda... Burde nokk ha tatt oppvasken og rydda litt istedet, men eg føle ikkje for det nå. Tar det imårå når eg står opp, før jobb.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen!
Stakar! du må jo ikke vær ensomme!!
Meg og Steinar komme på besøk te deg om nogen vege vertfall! kanskje det kan hjelpa litt :)

Gla i deg vennen! :)