tirsdag 24. juni 2008

Årets Sommerlåt

Kvert år e det ein eller aen sang som blir "Årets sommersang" for meg. Kan nevna ett par av de eg har hatt tidligere år...

  • Trang Fødsel - Livet er helt ålreit
  • Toni Espesito - Papa Chico
  • T-Spoon - *** on the beach
  • Trang Fødsel - Midt i trynet
  • Ravi - Utadæsjælopplevelse
  • Postgirobygget - Sommer på jorda
  • Muppets - Walking on sunshine
  • + månge fler

Årets sommerlåt for meg må vær "Nothing" av "The Cat Empire". Ein låt som stråle av sommer. Blir avslappa og i godt humør når eg hørre sangen. Konkuransen om årets sommertlåt har vært tøff med låter som hovedsaklig e fra samme gruppå, men eg må ærlig innrømma at "Nothing" skille se litt ut. Desverre så har ikkje "The Cat Empire" lagd ein offisiell musikkvideo med denna sangen, men eg fant ein fæn lagd video på Youtube som kan fungera som ein fin erstatning...(E ikkje den beste lydkvaliteten då... e litt kjipt)

 

Ingen kommentarer: