lørdag 7. juni 2008

Avslutninger

Jauda... merke at d begynne å nærma seg slutten på skoleåret (nåke så veldig). E nå komt i avsluttningsperioden. E avsluttninger i hutt og pinne (hehe... vett at d skrives pine, menmen...).

I går (Torsdag 5. Juni) var klassem me på "Syvers dag". Dro først på besøk te Syver og spiste lunch + is hos han (var heile klassen... ikkje bare meg altså) før d blei pizza på skolen seinere og ein liten tur utti huttiheita (gimlekollen skyte- og øvelsesfelt eller nåke). Turen jekk i 3 etapper. Først te ett vann der mången fikk dyppa seg litt i ferskvannet (mången likte d). Neste etappe jekk videre inn i skauen te ei "Bro" (va bare over ein mindre elv (bitteliten bekk)). Her blei klassen delt i fire og fikk som oppdrag å laga sin egen versjon av "bukkene Bruse" og fire gode og orginale versjoner dokka opp der (Dæ hjælper'ke mæh no... hehe (Oletrollet)). Siste etappe gitt te toppen av et utkikkspunkt over Kr.Sand som de kalle for "Holmenkollen"... ikkje vett eg koffår... Etter nåken minutter der var det retrett fra skogene som var overskya av knått (sånn små blodsugande møkkainnsekter) og tok heller turen ner te svaberget på Søm. Der blei det snop, sosialt og litt takk for ett fantastisk år snakk (og ja... tårer dokka opp hos folk allerede då).

Dagen idag (6. Juni) var nåkkså rolig, blei satt opp ein konsert med 15 "Highlights" som var plokka ut fra skoleåret. Var alt fra proffisjonet band med "Cosmic Girl" og "Seahorse" te litt mindre proffisjonelt som Danselinja som sang "Ta på meg!" (Derras versjon av Dancing Queen, skreve i anledning ein sangkonkurranse onner "Sex & samliv" oppturen i høst) og ikkje minst "O helga natt" framført av guttene på KRIK. Eg var med på ein reprise av "Wild Thing" fra min huskonsert tidligere i år og var og med på avsluttningslåtå "Du kan godt få sitte intil mæ Leif!" som har vært ein litt internlåt på AGC i år.

Etter konsert var det snop og litt mimring fra året som har gått med bilder og historier fra Disippelskap, Dans, KRIK og Musikk. Musikk klassen hadde og utdeling av et 20 talls Diplomer med mången godt fortjente utgivelser (Årets sjøhest, total makeover, judas, hykler mm...) Eg sjøl blei ganske fornøyd med å få et eget diplom for "Årets Surprise" (mye på grunn av Julerevyen der eg stilte opp som kokk, gammal man og ikkje minst Discoengel). E utrolig takknemmelig for detta Diplomet!!

Diplom

(har redigert vekk navn og skreve "Meg!!!!:D" på grunn av egensensur siden detta legges ut på nettet. Lenge leve Photoshop!!)

Miljøarbeiderne fikk og sagt et lite takk for seg og haddeja før kvelden avslutta.

Nå e det kun ein avsluttning igjen, blir aller siste konsert med AGC imårå, middag og masse sosialt. Oppfårdre alle te å drikka mye væska ettersom kroppen må ha nåkk fuktighet i seg te å takla det fantastiska været her nere samtidig som masse fuktighet komme te å forlata kroppen via tårekanalene. Komme te å bli ein sterke avsluttning tror eg.

Men nå såg eg plutselig at denna posten blei litt sånn überlång og klåkkå begynne å passera godt forbi leggetid. Så då sie eg takk for meg ikveld. Komme nokk tebake med nytt inlegg om morgendagen og aent og ingenting. Enjoyandseeyouletertattah!!

Ingen kommentarer: