mandag 9. juni 2008

Første dag på jobb

Idag var min første dag i ny jobb! Var spennande det. For de som ikkje har fått det med seg, så ska eg altså sella hvitevarer hos Expert. Idag fikk eg hilsa på ein masse kjekke folk som nå e mine kollegaer. Eg fikk og opplæring i bruk av det datasystemet som blir brukt ved salg og har fått basisinformasjon om alle vaskemaskinene, tørketromlene, oppvaskmaskinene og mikrobølgovnene. E litt slitsomt (ikkje så tungt fysisk, men det kreve ein del å holda seg konsentrert over lengere perioder, spesielt i den varmen som e nå).

Imårå fortsette opplæringå. Då ska eg læra om komfyrer, koketopper, steikovner, kjøleskap og fryseskap... Masse informasjon på lite tid, men tar imot utfordringen! Blir nokk ein del pugging de neste dagene. Imårå komme og "Miele" og holde et kurs som eg har kjempelyst å få med meg! Komme te å lera meg masse nytt om de kommande "Miele" produktene. Glede meg! Men nå må eg rydda på plass flyttelass på hybelen min så seeya'lllater!!

2 kommentarer:

The Pink-Lady! sa...

Digg:D så bra:D er det gøy da?! det lille du har vert der..:D hvor bor du nå da?

Silje og Dan sa...

så gudd at du kose dæg i jobb! snakkes te hausten=)