mandag 16. juni 2008

Liten oppdatering

Har vært et par dager siden eg har oppdatert nå. Grunnen e at eg har veldig travle dager. Jobbe minst 40 timer i ukå og bruke resten på å såva, spisa å rydda hybel (som fortsatt e i flyttinn kaos...).

Eg kan jo nevna at eg stortrivest både på jobb og i egen hybel og eg glede meg te eg komme litt mer inn i min nye livsstil (tror ting blir mye bedre når eg får kontroll på hybelen). Eg har endå ikkje fått sett film i hybelen på mitt heilt egne surround høytalersett, men eg tror ikkje det e så lenge te. Må bare bestemma meg for ein god film som fungere greit å se aleina. 

Min lokale Rimi butikk har blirr relansert og skifta navn te "ICA Nær". Butikken ser veldig fin og skikkelig ut. Håpe bare de klare å holda an sånn.

Te slutt så kan eg opplysa at eg har utvida pollen med ei uka. Syntes det blei litt for ofta utskifting av poll så eg utvide alle mine kommande poller te 2 ukers poller... jauda, men dåkke får alle ha ein videre god ferie. Sjøl så må eg få stabla økonomien på beinå og eg tror ikkje det blir nåke for stort problem. Jauda... travelt med ferie (spesielt hvis du bruke ferien te fast jobb)

Ingen kommentarer: