mandag 2. juni 2008

Fanta Poll - Resultat

Eg spørte mine lesere om kass Fanta som var den beste som har vært utgitt i Norge. Meiningsmålingå e nå ferdig og resultatene e klare. Heile 7 personer har stemt (ein av de var meg).

Vinneren blei (drrrrrrrrr) Fanta orginal (Appelsin) (Badom-pom-pysh) Kanskje ikkje så overraskande, e tross alt den som har overlevd lengst.

På ein fine 2. plass kom Fanta Lemom (min favoritt), frisk å go på smak! Synd at det virke som den ikkje lenger e onna produksjon.

På 3. plass kom Fanta Exotic og Fanta Sokata, begge kjempegode brus som absolutt burde få forlenga/nytt liv. E sjøl veldig glad i Exotic og må innrømma at Sokata (med hylleblomst) og var fantastisk god på smak, blei kanskje litt for lik Lemon kanskje...

De som ikkje fikk poeng var: Mango, Chacara, Mandarin og Fanta Free serien. Mango var ein veldig grei smak, men an var nokk ikkje konkurransedyktig nokk te å overleva så lenge. Chacara (World Brazil) var ein hærlig sammensetning av sitrusfrukter (særlig sitron og grapefrukt) som eg håpte at kom te å vara lenge, men det tok ikkje lång tid før an blei erstatta i butikkhyllene av Mandarin som etter min meining smake hærk (ikkje vett eg ka hærk smake, men godt e d ikkje). Angåande Free produktene så vil eg vel bare påpeka at sukkerfri Fanta har ett stykke å gå for å få den gode smaken på plass.

Ingen kommentarer: