mandag 9. juni 2008

Beste program på "Discovery Channel"?

Ny poll. Idag spør eg om ka så e det besta programmet på "Discovery Channel", e ein del valg i pollen på høyresidå. Eg har og lagt te et "annet" valg som kan benyttast hvis det besta programmet fra Discovery ikkje e i listå, skriv gjerna favorittprogram i ein kommentar te detta innlegget då!

Anngåande fårje poll så spørte eg ka du synes om flaggermus. 1/3 synes de e litt ekle, 1/3 hadde ingen meining, 1/6 syntes de var litt kjekke og 1/6 syntes de var "kule", hehe. Var heile 6 stk som stemte på den pollen. Hurra for de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Eg trykte på Annet på pollen din, for eg ser sjelden på Discovery Channel. Men dei få gongene eg ser, så går det i "Miami Inc." av alle ting. Eg så æ redde nåler og alt, men det æ litt skåj å se på alligavel =)