lørdag 21. juni 2008

Liten oppdatering med littavkvært...

Jah.. E ikkje lenger så flink å oppdatera bloggen min. Kan ha nåke med at d ikkje e så stor variasjon på dagene for tiå. E stort sett å stå opp kl 8, spisa frokost, begynne på jobb kl. 10 og slutte mellom 15 og 20 ein gång (variere litt fra dag te dag), dra hjem, spisa middag og slappa litt av forran TVen eller med ei bok før eg legge meg kl 23...

Har nå jobba hos Expert i 2 uker nå og eg trives fortsatt. E så klart gode og ikkje fullt så gode dager, men flertallet e faktisk av de gode dagene. Kjenne at e litt sliten nå og veldig gla for at d e helg. Glede meg te Formel 1 på TV imårå og Ostesnitzel med potetbåter te middag. Top Gear begynne ny sesong og i mårå... Må finna ut kossen eg ska få sett det.

Ellers.... Hybelen e fortsatt mokkså kaotisk, men eg tror e på vei te å bli ryddig (tar bare veeeeldig lång tid...) Får se om eg har overskudd te å ta i et tak om ikkje så al for lenge. Har tatt ein del klesvask da...

Eg har og vært flink å hatt ein nesten snopefri uka. Eg prøve å ha hverdager snopefrie og spara nammenammen te helgene. Får se kor mye eg feile på detta prosjektet då. E og temmelig blakk, men eg tror eg ska klara meg te eg får penger fra ein eller aen plass...

Men då ska eg kosa meg med havrekjeks, melkesjokolade (med sånn salte, karamelliserte mandler) og ekta sukkerholdig Cola...

Oppdatering kl 18:35

Tror eg ska skifta sokker og... tror de e relativt sure og klar for vask.... Bare te opplysning...

1 kommentar:

Anonym sa...

syns d virker som du klarer deg bra j:) rydding kan man ta som d kommer;)
hvordan går d sånn ellers? har du sett noen kjentfolk el blir d mest jobbing?
kos deg videre:) vi talast!