fredag 2. mai 2008

Littavkvertoppdatering...

Jauda, sitte på hybelen og skrive jobbdøknader og hørre på musikk. Våren har dokka opp igjen etter et par dager med vått regn (vått ja). Jippi t d. (jo mindre dråper (i størrelse) som kom ner, jo våtere var d å ver ute).

Igår hadde eg ein fine rolig lesedag der eg leste ca. 170 sider i "Emeror: Tha Gods of War", mye spennande der nå, e rett før et kjempestort slag som eg tror eg får lest om i kveld. Glede meg! Har komt over halvveis i bokå nå!

Ellers så va eg på besøk hos Ingeborg å spilte "Ligretto", festlig kortspill som t tider jekk så fort at min t tider trege hjerne ikkje klarte å henga heilt med på, men gøy var d. Fikk og sett min første "Die Hard" film der. Var nr. 4 (Yippee-Ki-Yay Edition), så nå må eg vel se de tri første og. Festlig, akuratt passlig overdrevet Hollywood action som e nokk overdreve t å jørr alt ekstra spennande, ein smultring urealistisk, men likavel ikkje tåpelig teit. Bra humor va d i an og. Rulle ut ein terning 5 eg for underholdningsverdien.

Ellers så går ryktene om at "Top Gear" (Verdens beste Bil/Underholdnings program) komme med ny sesong den 15. Juni. D blir knall!! Hav og skaffa meg ein widget med "Top Gear Latest", men eg vett ikkje heilt kossen (eller om) an funke ennå...

Jah, blei ein lång tekst med babbel detta... Følte eg trengte å oppdatera, men eg følte samtidig at eg ikkje hadde så mye å oppdatera med, så jaudaneida. Tror d va alt for denna gången...

Øh... Jah... Saft+Farris e bra... Teik ker!

Ingen kommentarer: