onsdag 21. mai 2008

OPPDATERING!!

Har ikkje oppdatert på et par dager nå, skyldes delvis latskap, men og manglende/ustabil internett. Men sette opp ei ponktlista med ting så har skjedd siden sist.

  • Sol, regn, vind... litt ustabilt vær, men fortsatt mildere en det pleier å være på vestlandet.
  • Samspill eksamen! 8 grupper (7 fra bibelskolen og 1 fra Mus100), masse bra. Fantastisk kvalitet på musikken t Hovedinstrumentgruppene og fantastisk underholdende fra de andre spillelittavkvertetterkasomenødvendig gruppene. Vår fantastiske rølpegruppe kom oss nåkså greit gjennom sangene våre, Feel (der eg spilte bass), og Billie Jean (Vokal sammen med TK). Fantastisk eksamenskonsert der me fikk budskapet bestått fra sensor, minutter etter siste gruppe var ferdig å spille.
  • Fikk et flott brannsår under spagettilaging. Fikk en god del smelta melange over min høyre hånd, bransår på to fingre + et området på bunn av tommelen. DET SVIIIIR. Blir nokk bedre i løpet av kort tid da... men det SVIIIR!!!...
  • Klarte å få et lite kutt (Nesten ubetydelig lite) på lillefingeren fra et hermetikklokk like etter anskaffelsen av mine brannsår, bare for å skape ekstra irritasjon virka det som.

Var alt eg kom på for denna gången... Får bruka litt tid å stella brannsår med litt foktighetskrem nå (har ikkje aloe vera... grrrrrr)... Tror eg ser ein film og... Gammal klassiker fra 80 tallet kanskje... eller bare ein eller aen TV-serie. Jauda.. Kos dåkke!

2 kommentarer:

Christine=) sa...

Halloen, du e jo skikkelig blogge fantomet...stadig nye ting så skjer her inne jo..kjekt det=)=) Håpe du har da bra der nere...=)=)

Unknown sa...

Hehe, prøve å oppdatera minst kvar 3. dag. Nåke eg tror eg har 0 (null) problemer med for tiå. Har gått inn for å skriva ting så dette inn i skallen der og då (skrive ingen form for skisser på forhånd)...

Du sie du håpe eg har det bra her nere og eg kan gi et raskt og genialt svar om at eg har det fantastisk her, stortrives på sørlandet! Elske klimaet, været, fålkå... Stort sett heile settingen :D... hehe, blei nesten te et eget bloginnlegg detta.