mandag 26. mai 2008

Eksamensuka

Jauda, då var det eksamensuka. E først to dager (mandag og tirsdag) med øving før eksamenskonserter på Onsdag og Torsdag. Eg e så heldig at eg e nr. 4 på Onsdag (kl. 09.45), blir bra mårgenstemme då jah. I tillegg te de låtene eg har på min eksamen så ska eg synga et par låter for et par på Torsdagen (De har då så klart ikkje sang som hovedinstrument).

Sanger eg ska synga:

  • Magnet - "Lay lady lay" (Orginalt ein Bob Dylan låt, men eg tar utgangsponkt i Magnet sin versjon. Stilen skifte eg heilt om på fra fult orkester te lett reggae (Vetta fisken koss d skrives) og får med meg Elise som gjestevokalist)
  • Cee-Lo - "All day love affair" (Soul! Hadde stooor suksé med denna på huskonserten min. Ein av mine favorittlåter)
  • The Hollies - "He ain't heavy, he's my brother" (Blir kun meg og Maria på Piano... Blir kjempefint :D)
  • Gavin Degraw - Chariot (Ska synga denna på Mari sin eksamen på Torsdag)
  • Trang Fødsel - "Helt Herlig" (Synge denna på eksamenen te Ingeborg, og den går steikje lyst)

Fikk og vita idag at eg ikkje kom opp i Bi-instrument. Var egentlig hærlig for eg føle ikkje eg e flinke nokk på piano te å spilla konsert endå (blir nok ei stond te).

Har i tillegg ei oppgava eg må få skriva... Ska vær på 3500 ord... off...

Ingen kommentarer: