søndag 27. april 2008

"Emperor: The Fields of Swords"

0007136943

Endelig ferdig med "Emperor: The Fields of Swords", Tok lengere tid enn eg trodde, men d kan ha nåke med huskonsert, leilighetjakt osv. Neste bokå så ska lesast e "Emperor: The Gods of War", den fjere og siste bokå i Conn Igguden sin "Emperor" serie on Julius Cæsar. Fortsatt ein utrolig sterk og flott serie.

Har og begynt å planlegga neste huskonsert (21. Mai). Har et stort problem med å plokka ut musikk.... Har lyst t å synga så alt for mången sanger...  Tror eg ligge på ca 12 sanger nå... Tror ikkje eg har plass t mer en fira av de (Maks...)

Har og fått mine to første kommentarer i bloggen min! D betyr at d faktisk e nåken som lese an, nåke som e utrulig kjekt (og litt overraskande). Glede meg t videre blogging!

Dvaaltfordennagången!! Kos dåkke!

Ingen kommentarer: