fredag 2. mai 2008

VÅR!!




Tok et bilde for å bevisa at våren e komt (sjøl om d e for treje gång i år). Måtte ta bilde av nåken av kvitveisene som vokse i skråningen utanfor hybelen. Været e varmt og flott, litt kjølig vind, men absolutt brukbart! Nåken har allerede tent grillen (igjen) og eg kjenne at suget etter ekta grillmat stekt over glødanes kål absolutt e t stede. Lyst på Marinert Flintstek, grillribba, koteletter og grillpølser (sistnevnte fra Lundal (ikkje d at eg vett kor de selle Lundalpølser her sør eller om de jørr d...)). Jaudasvansen... Får nokk ta meg ein tur t butikken om ikkje alt for lenge.

Forandra litt på layouten eg... Skifta t litt friskere vårfarger...

1 kommentar:

Anonym sa...

Weee! Eg kan kommentera på bloggen din! :D

Vår er knall! Utrulig kjekt når det begynne å bli fint vær ute...spessielt når me då tilfeldig vis befinne oss på sørlandet :D