søndag 25. mai 2008

8036...

Jauda... E et stooort flått tall te overskrift der jah... Detta veldig store tallet e då antal dager eg har vært singel... i strekk... Jauda, med litt kjapp og enkel hoderegning blir detta te sån sirka nøyaktig 22 år.

Når eg flytta te Kristiansand så var det flerre som hadde ett og samme oppdrag te meg... At eg sko finna meg ei søte jenta her nere. Eg har hatt press fra mine egne foreldre, besteforeldre, min reservemamma og fra enkelte venner hjemma. Rapporten e vel såkalt då egentlig  "Mission Failed". Må ærlig innrømma at eg har prøvd å få te detta oppdraget, men må samtidig innrømma at eg e nokså dårlig innenfor detta område. Stakkars lille meg e nokk litt for skjenert, nøle litt for mye og blir way too nervøs når eg e på oppdrag, men sjøl om eg fåreløpig har feila i oppdraget så ska ikkje det stoppa meg i å forsøka videre.

Har nåken av dåkke gode tips te meg om kossen eg kan bli flinkere innenfor "motarbeid av singelhet" så e d bare te å senda meg ein mail, melding eller kommentar, hehe...

Tror eg slutte detta innlegget med ein liten setning tatt fra Bob Dylan sin låt "Lay Lady Lay" og siste verset i Gnarls barley sangen "Blind Mary":

 

"Why wait any longer for the one you love?                                       I'm standin' in front of you"     

                                                -Bob Dylan

"She's my friend, she doesn't judge me.
She has no idea I'm ugly.
So I've absolutely nothing to hide.
Because I'm so much prettier inside."

                                           -Gnarls Barkley

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Trond!
Gralla så møye mæ dagen! Håbe du får en fine dag, og lykke t vidare på den store kjærlighetsjakten :D
Knib fra Stine (ja okay, eg innrømme det. Eg lige å sniga på bloggen din =))

Christine=) sa...

Gratulera så masse me dagen Trond=)=) Håpe du har ein flotte dag=) Og eg bare seje, fortsett å var deg sjøl, så komme hu nok;) stooore bursdagsklem fra meg=)

Unknown sa...

STINE :D Weii!! Kånge at du følle med på bloggen min, hehe.

Herte har eg hatt ein fantastisk flott dag (komme sikkert et innlegg om det om ikkje for lenge). Takke masse for oppmerksomheter fra folket!!

The Pink-Lady! sa...

Halla GRATULERA med dagen!!! DU er en konge fyr å du komme te å finna den store kjærligheten du og en dag!! hehe hang in there..:D du er nydeli!! ha ein fine kveld vidare å ei go natt:D du gleder flere enn du tror med ditt nydelie smil:D fortsett slik!! klem Oddveig