tirsdag 30. mars 2010

Hobbypåsken e igang

Då e eg for fullt igang med hobbyukå mi. Eg brukte idag ca 50% av denna ukes matbudsjett og kjøpte med meg to sekker med sand fra biltema. Eg var smarte og tok turen bort te biltema i matpausen min på jobb og angra bittert at eg ikkje tok bilen (34 kg sand e TUNGT!), men nå vett eg at kiwi sine handlenett takle minst 17 kg innhold. Komme te å bytta over te sand på torsdag eller fredag tror eg.

Eg har og silikonert sammen ein del steiner som eg henta og skrubba på søndag, så nå står 3 forskjellige steinhuler te herding på forrige ukes kiwireklame. Tenke det tar ca 2 døgn for de og herda skikkelig. Detta e i første omgang et prøveprosjekt, bare for å se om eg får det te. Eg må nokk laga ein del huler før eg får det skikkelig te…

Men nå begynte plutselig “sekunder fra ødleggelse” på Discovery så då trenge det min fulle oppmerksomhet!

Ingen kommentarer: