fredag 27. november 2009

Ka skjer??…

Sjønne ikkje ka det e med meg… Eg e for tiå sjuk (ikkje svinegreiå, men skikkelig magesjau). Eg sove lite og dårlig (mye på grunn at eg stadig må besøka naborommet…). Egentlig så burde eg ha logge strekk ut på sofaen eller i sengå, men neida… Mot all logikk så e eg full av energi. Eg har nå rydda ein del på hybelen (må rydda mer), stelt med akvarium og te og med skifta dekk på bilen.

Nå tar eg ein liten pust i bakken med å laga den mest avanserte middagen eg har hatt på flerre måneder. Nemmelig Svineribba med kokte poteter og skysaus. (Yammy). E første gång eg prøve og laga detta så eg e kjempespente på resultatet… Kanskje detta inspirere te ein mer spennande middagsdiett enn det eg har levd på det sista året??

1 kommentar:

Maria sa...

D hørtes ikkje nåke særlig ut... Go bedring Trond :)