onsdag 4. november 2009

Bjørn…

Som eg har nevnt før så har eg stooor respekt for dyret “Bjørn”. De e så store, sterke og ikkje minst mektige.

Men, med ein gång bjørnen miste sin imponerande pels så virke han ikkje så mektige lenger. (ikkje det at eg påstår at an blir mindre skremmande (som an ikkje blir), men at an blir skremmande på ein litt mer merkelig måte (sånn Chupakabra rar)…

1257276508509_84

Fotoet e av “Delores”. Ein brillebjørn i Leipzig Zoo i Tyskland som har mista nesten all pels.  Foto: EPA

3 kommentarer:

Maria sa...

Haha, æsj! D va rett å slett ugly! Fekk meg t å se for meg koss Lucky hadde sett ut uten pels (skremmanes tanke!)...

Ståle Dommersnes sa...

haha. Tror han hadde blitt sexy eg:P
Men den bjørnen såg ut så ein kryssning mellom bjørn og elefant. noen så har glemt å lukke porten t elefantene og bjørnene ei natt? :P

Unknown sa...

Hehe, Elejørn!!!

Tor du kan få et lite hint om kossen Lucky hadde hvert "naken" ved å søka etter kinesisk nakenhund.