lørdag 14. november 2009

Så trøtt…

Lure på ka det e med meg for tiå. Eg føle eg såve heila tiå.

Idag når eg endelig kom meg hjem fra jobb så satte eg på TVen, la meg i sofaen og sovna. Der låg eg i 2 timer før ein telefon vekte meg (og sofaen her e ikkje sååå god å ligga på). Eg var på vei inn i drømmeland igjen etter 10 min, men fikk igjen telefon. Då såg eg at klåkkå begynte å nerma seg Nytt på nytt og zappa over te NRK. Eg klarte å holda meg våken i heila programmet (sjøl om eg ikkje oppfatta alt som skjedde. Etter det så har eg logge på soffaen og hallsåve. Årka ikkje ein dritt.

Klåkkå e nå litt over 12 (midnatt) og eg e fortsatt syyyykt trøtt. Eg håpe eg e mer våken imårå. Har alt for mye å gjør te at eg kan såva tiå vekk.

Ser man vekk fra trøttheten som har plaga meg siden Onsdag så kan eg med glede fortella at eksosanlegget på bilen e nå skifta og det virke som om bilen e heilt i orden igjen.

Det har og komt en ny kasseansatt hos Expert denna ukå. Siden Ann-Mari e på ferie så e det eg som står for opplæringen. Eg må si at det går over all forventning. Begynte med heilt basis opplæring på Mandag og allerede nå (Fredag) så klare hu å stå perioder heilt aleina!

Men nå holt eg på å sovna (gjorde et forsøk på å tenka… funka dårlig nå, hehe) så eg må hoppa te køys og satsa på at eg våkne når eg må.

2 kommentarer:

Ståle Dommersnes sa...

Eg o e trøtte om dagane. Kanskje bare årstidene og stiling av klokkå så lure oss enda:P

Unknown sa...

Eg e faktisk ENDÅ trøttere idag (Ekstremt travelt på jobb). Ikveld så gjekk eg te angrep mot trøttheten med "Urge Intense", det ska vist vær ein energidrikk og eg tror det funka. Har snart holdt meg våken i et heilt TV program nå!!!