onsdag 18. november 2009

Freia Melkedrøm

SKUFF…

5 kommentarer:

Nina sa...

Er an ikke go??

Unknown sa...

Nop, ska vær sjokkolade fylt med karamell og valnøtt.

Ikkje smakte det karamell og ikkje smakte det valnøtt, Mer ein ekkel syntetisk grøt av ÆSJ...

Maria sa...

Tulle du?? An e jo skamgod!! :D Eg ELSKE melkedrøm me karamell å valnøtt!! ;)

Unknown sa...

Øh, like eg Sjokolade? JA
Like eg Karamell? JA
Like eg Valnøtt? JA

Like eg Freia Melkedrøm med karamell og valnøtt som eg egentlig burde lika siden eg e kjempegla i alle hovedingrediensene? NEI!

Hvorfor?? Alt for syntetisk smak på valnøtt/karamelldelen. Eg hadde virkelig lyst te å lika denna, men eg fant fort ut at denna sjokkoladen hadde ein kvalmande effekt på meg istedet. E faktisk den første sjokoladen eg har vurdert å ikkje spisa opp (og det ska litt te, hehe).

Når det e sagt så e det ikkje nåke iveien med at andre ska lika denna sjokoladen.

Anonym sa...

Helt enig.. Man skulle nesten tro de ikke hadde smakt den engang før de sente den ut til butikkene!