tirsdag 4. november 2008

Beste fun-light saft?

Som mången (nåken) kjenne te så e eg veldig glad i Fun-Ligth saft. An e sokkerfri, smake godt og e ypperlig å laga om te hverdagsbrus (blanne ut med nåke kullsyrevann). Men det e jo ein del smaker av denna fantastiske safttypen, så då spør eg dåkke (mine lesere):

Ka e den beste Fun-Light saften?

  • Fun Light Discovery
  • Fun Light Tropical Celebration
  • Fun Light Starfruit
  • Fun Light Guava Lemon
  • Fun Light Bringebær
  • Fun Light Appelsin
  • Fun Light Wild Berries
  • Fun Light Peach Passion
  • Fun Light Raspberry Lemon
  • Fun Light Lemon-Lime
  • Fun Light Arctic Blueberry
  • Fun Light Pink Grape
  • Andre (hvis eg sko ha glemt nåken eller om du på død og liv ska stemma på is-te variantene...)

Tenkte først eg sko ta ein klassisk "Copy-Paste" fra leverandøren sine hjemmesider, men eg fant fort ut at de mangla jo 2-3 smaker der... Dårlig oppdatert stabburet...

Blei mången alternativer denna gången så eg e spente på resultatet... Sett igang og stem!!

Ingen kommentarer: