søndag 30. november 2008

Shufflemetoden 2...

Eg blei litt inspirert av den forrige oppgavå med "Shuffelmetoden" så eg har nå skreve ner 20 spørsmål, denna gången på norsk... Tror de e mer tilpassa mulige låttitler enn det de forrige spørsmålå var... Reglene e de samme som forrige, men eg repetere de her for sikkerhets skyld likavel.

1. Åpne MP3 avspilleren din og sett på "Shuffle" (tilfeldig rekkefølge)

2.Svar på spørsmålene etter rekkefølge med låttittelen på sangene som dukker opp på MP3 avspilleren, selv om svaret ikkje gir nåken meining...

Her komme de 20 spørsmålå:

Hvilken låt får deg til å slappe av? Octane (Orbital) (Var faktisk rolig og avslappende...)

Hvilken låt får deg til å ta helt av? Don Quioxte's Christmas Bonanza (Gorillaz) (Tar visst ikkje så veldig av eg... Var nåkså rolig denna låtå og :P)

Hvis du slår tommelen din med en hammer, hva skriker du da? Rhapsody in rock I(1) (Robert Wells)

Hva sier du for å trøste folk? Good luck charm (Elvis Presley)

Hvilke sang burde Isbilen spille? Top Gun - Anthem (Robert Wells) (Mektig stykke... spesielt te ein isbil...)

Når du treffer en jente/gutt du liker vil du si…? Bring it on (Gomez)

Dagen blir ikke helt den samme uten? Mindmirror (Ekseption)

Melodi på dørklokka? Initiation (Octane) (Merkeligste dørklåkkå eg hadde hørt... E ekspredimental elektronika... hmmm... Funka dårlig te dørklokkemelodi...Hadde blitt sprø...)

Når du er alene hører du på? Who's gona save my soul (Gnarls Barkley) (Steikje... Den traff blink, e utrolig fin låt!!!)

Din favorittfilm har tittelen? I thank you (Sam & Dave)

De burde lage en Country/Bluegrass versjon av? You and me (Spargo)

I bakruta på bilen min står det? Horizon (Vangelis)

Hva ønsker du å ha tatovert i panna? Driving in my car (Madness) (Hmm... var ikkje den på forrige "Shufflemetoden" og... jodda, ut av 7096 sanger så dokke denna opp to gånger... Har restarta spilleren i mellomtiå da, men ka e oddsen.... jo nettopp...
1 te 7096...)

Hva pleier du å synge på når du er i dusjen? So easy (Röyksopp) (Hmm... såklart ein instrumental låt...)

Beste romantiske bakgrunnsmusikk? Victim Convenience (The Faint) (wow... endå ein megasær låt... ikkje romantisk ein plass... heller irriterande og plagsom... får'kje håpa det e sånt eg e når eg forsøke å vær romantisk... :P)

Hvis du skulle skrive en bok, hva ville da boktittelen være? The house wins (Ok Go)

Hvis du hadde en papegøye, hvilke sang ville du lært den? Ingolf Kvamme (Salhus Vinskvetten) (Detta hadde vært ett spennande prosjekt)

Hva blir spilt som inngangsmarsj i bryllupet ditt? I'm an actor (Phoenix)

Bestemor pleier å danse swing til? Hipp og kul (Trang Fødsel) (Hehe... beste sangen å dansa swing te... hehe, ser det for meg eg... E swing i bra tempo detta :D)

Tom Jones burde synge…? Nothing to fear (Depeche Mode) (Aaarh... såklart ein sang eg ikkje har hørt før...)

 

Jaudå, då var eg gjennom de spørsmålå og... hadde vært gøy å sett ka resultater leserene mine hadde fått på spørsmålene... E bare te å bruka "Copy-paste". E ein god måte å finna ny og/eller glemt musikk...

Ingen kommentarer: