lørdag 22. november 2008

Stålte av seg sjøl :P

Jauda, har frihelg! (altså ikkje jobb på Lørdagen). E ei stond siå sist ettersom det blei litt bytting i timelistene. Det var herlig å konne såva leeeeenge om mårgenen... Var bare ett problem... Eg klarte ikkje å såva så lenge... Sto opp kl ni etter å ha logge våken lenge...

Eg har satt et helgeprosjekt denna helgå. Nemlig å få rydda hybelen mer enn eg nåken gång har rydda an opp.

Så Lørdag formidag slang eg støvsugeren på skuderå å forberedte meg på hybelkaninjakt. Eg rydda vekk jungelen av rot, søppel og masse andre ting som låg på feil plass. Skrubba komfyren og vaska toiletten samtidig som vaskemaskinen svirra for fult (Multitasking!!). Eg jekk då på fullt angrep på hybelkaninene. Eg støvsugde gulvet, hyllene og bordet og samla opp ein rekordstor samling av hybelkaniner, døde edderkopper og en og aen elg. (Ingen fare... Eg vaska bordet grundig etter å ha støvsugd det :P)

Eg fikk og fjerna den fargerike blandingen av diverse kolonier fra kjøleskapet og har fått kasta all ødelagt mat og fortsette tømmingå av frysedelen (må avrima frysen).

Eg har nå nådd ein heilt ny standard i ryddighet i Stue/Kjøkken området. E litt småpirk og ein bitteliten stabel med oppvask igjen. Eg har nå tatt fri for kvelden og ska te å kosa meg med norges nasjonalrett... GRANDIOSA OG COLA! (E faktisk lenge siden sist... (hadde Big One sist :P)

Imårå e det badet og soverommet som står for tur, så snart kan eg ta imot besøk uten å sjemmes! Blir spennande og se om eg klare å holda det ryddig denna gången... Ska iallefall jørr så godt eg kan!

Men nå var pizzaen ferdig! Me snakkes!

3 kommentarer:

Christine=) sa...

kjekt å sjå at d e liv i deg:D

The Pink-Lady! sa...

Så flinke du e trond:D stolt av deg:D

Anonym sa...

Ska sei!! Det med støvsuging av bord...e d så bra?? hehe...og at du fikk fjærna hybelkaniner, døde edderkopper og ein eller anna elg?? jaja..eg veit koss leiligheten din har sett ut, så kan godt hene at det var bortgjemt ein elg eller to der!!:D Enjoy!!