fredag 26. september 2008

Seks innlegg i ett...

E vist ikkje så flinke te å oppdatera bloggen som eg har lyst te... pleie heller å samla seg i litt større innlegg kor alt mulig rart komme hulter te bulter...

Idag begynne eg med ein oppfordring... BOIKOTT NIDAR fra nå og fram te Desember... Eg føle for at de bør straffast for at de begynne å selga JULEmarsipan 3 måneder før det i det heila tatt e jul. Har du lyst på stratos... Kjøp porøs melkesjokolade... har du lyst på Crispo, kjøp Non-Stop (øh... eller ein aen sjokolade som ikkje e produsert av Nidar)... Hadde ikkje vært så gale hvis de hadde sloppe det i slutten av November eller i starten av desember, men ikkje i SEPTEMBER...

Har og fått meg badevekt... E skummelt (litt ekstra fordi an e i glass)... har veid meg for første gång på ca.8 år... Kan si at eg veide mindre enn eg frykta, men sko gjærna vært lettere. Ska prøva å iverksetta litt sunnere livsstil med sunnere mat (mat lagd fra bånn av istedet for ferdig og hallferdig mat), ska og prøva å aktivisera meg litt mer, komma meg litt mer ut av min korselige hybel...

Har og litt triste nyheter denna gången... Eine Kaktusen min har daua (tålte sikkert ikkje vann), men i denne sorgens stund så kom overraskelsen med at endå et av de gamle frøene i mitt drivhus har begynt å spira (E nå 3 stk totalt!!)

Vil og oppfordra alle som e motorsport interesert å se på TV3 på søndag fra 13.45 og utover et par timer... Då e det Formel 1 i Singapor i FLOMBELYSNING... E tidenes første løp som går etter det har blitt mørkt... E og ein GATEBANE (som f.eks monaco).

Kom og opp i ein litt merkeligge sitvasjon her om dagen... Eg tror eg falt litt for ein kunde... Var ei søt jenta som var ute med pappen og handla hvitevarer te ein sammen med pappen... hu hadde et fantastisk søtt smil, var kjempesjarmerande og strålte med positiv energi... Tror aldri eg har falt for nåken på samme måte før... Men ka ska eg jørr... offnei... blir trist bare med tanken...

Mennene bar "Gorillaz" har og begynt å hinta om at et nytt album e i ferd med å bli planlagt, e fortsatt tidlig i prosessen, men eg må bare si at det e kånge nyheter for meg... Krysse alle fingre og tær for at det blir ein realitet.

Tror eg nå har komt gjennom de fleste tankene mine nå... komme kanskje nåke mer utvida innlegg om et eller flerre av temaene ved et seinere tidspunkt (enten seinere ikveld eller seinere i ukå/måneden/året/neste år eller aldri).

Kort oppsumering av detta innlegget:

  • Boikott Nidar
  • Skummelt med badevekt
  • Kaktus død og oppstandelse
  • Formel 1 i flomlys
  • Har falt for ein kunde
  • Gorillaz med mulig framtidig album

Takk for meg og prekast seinere... Blei et nokså långt innlegg detta...

Ingen kommentarer: