tirsdag 9. september 2008

Mirakler skjer hver dag!

Nå tror dåkke sikkert at eg ska skriva om nåke heilt fantastisk som har skjedd med meg eller nåken eg kjenne, men NEIDA, eg komme te å skriva om liv som blir skapt der det egentlig ikkje ska.

Eg skreiv for ei litå stonn siden om at eg planta nåken nye kaktuser sjøl om eg venta at resultatet ikkje sko bli nåke særlig siden det sto på posen at siste salgsdato var i 2000. Det vil si at posen med frø e MINST 8 år gammal.

Idag såg eg at det har begynt å spira med liv i mitt lilli minidrivhus. Frø som egentlig sko vært uttørka og døde har komt te liv! Heile TO nye kaktuser har begynt å spira! E spente på om det komme flerre overraskelser de neste dagene. Eg håpe det :D Å planta kaktuser e gøy (Nå tror sikkert alle som lese detta at eg e dritsær, men men, e ikkje fult så sær som folk ska ha det te... Bare nesten :P)

Kaktussudd1

Kaktussudd2

SEEEE SÅ FINE, hehe...

Ingen kommentarer: