søndag 28. september 2008

15 ponkts lista...

  • Ugress har begynt på sitt album nr 4... komme mest sansynlig te våren.
  • Eg komme te å begynna å se barne-TV i Oktober
  • Formel 1 i flomlys på TV imårå
  • MOONPEDRO & THE NEW FARM STREET ORCHESTRA e behagelig å hørra på om kvelden.
  • Urge i 1.5 liter flasker e bare genialt.
  • Helgå går for fort...
  • Vil skaffa meg ei jenta
  • Har masse rart som svirre inne i hodet mitt for tiå.
  • Føle meg fortsatt nåkså ensom sjøl om eg har vært sammen med venner i lengere perioder (e'kje vennene mine sin feil... Trivest godt sammen med de, men et par av de ponktå oppforbi får meg te å føla meg nåkså tom invendig likavel (utenom i hode då,,,))
  • Asterix og Obelix - Olympiske leker e den beste filmen i serien te føle eg, sjøl når an e døbba te norsk (Brutus og Cæsar e fantastiske) AVE MOI!! (uttales "ave Moah")
  • Fikk ein "Kung Fu Panda" figur i et kinderegg idag.
  • Trenge sårt nåke søvn... Funke dårlig for tiå...
  • Får ny kolega på jobb på Mandag.
  • Planlegge nå å ha to poller om gången. Ein større som går over to uker som har flærre alternativer og ein ukes poll med litt enklere spørsmål (mye Ja og Nei spørsmål)
  • Vil læra meg å lesa fortere (har måååånge bøker eg e klar for å lesa)

Ingen kommentarer: