tirsdag 19. april 2011

Mye gjort.

 

Eg har tatt ut påskeferie så eg har HEILE ukå fri. Og ka komme med ferie? Jodda, ENERGI.

Eg hadde ein sjåkkerande aktiv dag i går. Eg følte eg måtte få gjort nåke med ein halvrotete hybel. Eg fant likavel ut at hybelen måtte venta. Ute var det nemmelig strålande sol, blå himmel og rett og slett fantastisk vårvær.

Eg tok derfor på meg litt lettere tøy sånt at faren for å bli brun på armer og bein sko bli litt større (like å leva litt småfarlig), og satte igang med dekkskift på bilen. Når eg var ferdig med det så gjekk eg igang med neste oppgave. For å få satt opp ein oppsumering på ka eg fikk gjort igår så sette eg likså godt opp ei lista:

  • Bytte dekk på bil.
  • Lade opp bilbatteriet
  • Rydde bilen innvendig
  • Ta oppvasken (to maskiner)
  • Ta all klesvask (tesammen 5 maskiner)
  • Luke og ta delbytte av vann i akvariene
  • smøre opp kjedet og fylle luft i dekk på sykkelen
  • Rydde Kjøkken
  • Rydde Stue
  • Rydde Bad
  • Vaske alle bordflater
  • Vaske komfyr
  • Rydde gammel mat ut av kjøleskapet (ikke så mye denne gangen)
  • Starte å fikse holderen til lysrøret i det ene akvariet

Eg fikk og trivelig besøk av Nina og Steinar på mandag kveld og ronna av ein heller god dag.

1 kommentar:

-Lervåg- sa...

Har du gjort alt på lista!? Sava....