søndag 17. april 2011

Dag 22–30 Day Song Challenge

 

Day 22 – a song that you listen to when you’re sad

 

Om eg e skikkelig lei meg så finne eg fort fram nåkså dyster musikk. E det mennesker som gjør meg trist, så finne eg fram artisten som får Jan Eggum til å virke som en våryr sommerhit-visesanger, nemmelig Nick Cave and the bad seeds med sangen “People ain’t no good”.

Andre gånger slår eg av mest mulig lys, tenne et enkelt stearinlys og sette på dyster elektronisk musikk som f.eks Nebular Spool prosjektet te Gisle Martens Meyer, denna gangen representert med låtå “Introvertigo”.

Introvertigo by GMM

2 kommentarer:

-Lervåg- sa...

Ka med "Mandag Morra" - Bjelleklang!? :D

Unknown sa...

"Manda' morra" med Bjelleklang blir fort litt lystig (morsom takst)

"Kommer alt til å gå rett i 'flush'"