torsdag 14. april 2011

Dag 19–30 Day Song Challenge

 

Day 19 – a song from your favorite album

Okei. Detta blei for vanskelig å velga, så idag blei det 2 videoer. Eg klare rett og slett ikkje å bestemma meg for mitt favorittalbum då det endre seg med humøret mitt. Eg har egentlig 5 favorittalbum (minst), men her e de to som får gjennomgå litt ekstra på iTunes.

Siden eg hørte Lama for første gang ved åpningen av “Bølgen kulturhus” i Larvik så har musikken blitt spilt av i relativt store mengder (gjelde begge albumene). Sangen på videoen over hette “Beginning” og var mitt første møte med gruppå. Sangen e henta fra album nr.2 “Look what you made us do”

“White Flag” komme fra Gorillaz albumet “Plastic Beach” og e fortsatt et av mine favorittalbum et år etter utgivelse. Beklage merkelig video med spansk tekst, men youtube var renska for videoer eg fikk lov å lima inn i bloggen, så då blei detta ein nødløysning. White Flag?

Ingen kommentarer: