onsdag 6. april 2011

Dag 11–30 Day Song Challenge

 

Day 11 – a song from your favorite band

 

 

Ooooo, detta var værre. Det har seg sånt at eg har månge favorittartister (kan te og med variera etter humøret. Men, det e ein persom som eg har hørt musikken te i ei årrekka (og følle fortsat med på alt det nya han gir ut), det e mannen bak “Shadow of the beat”, Spøkelseskladden, Pixxeltyger, Nebular Spool, Ninja 9000 og sist, men ikkje minst Ugress. GMM (Eller Gisle Martens Meyer) slo igjennom for fult såm tidenes første Urørt artist i ca. år 2000. Siden det har han gjevnelig sloppe ny musikk (som eg har skaffa meg alt av (på låvlig hvis)) og e nokk den artisten eg hørre mest på fortsatt. Over e ein av mine tidlige favoritter “Manhattan Sapphire”, som e ein av de godt dansbare låtene fra hans første album. Enjoy!

Ingen kommentarer: